piątek, 5 maja 2017

Co je to POS a jestli je to dobré řešení pro vaši restauraci?



Pokud zvažujete otevření vlastní restauraci, hospody, či baru, určitě hledáte informace, které by pomohly vám vést podnik v co nejlepších podmínkách. Přečtete si článek o POSu a dozvíte se o tomhle systému, který už na startu dokonale ulehči vám práci, a podpoří fungování vašeho podnikání.


Neusínejte na vavřínech, zdokonalujte svůj podnik přes celou dobu podnikání.

I přesto, že vaše restaurace těší se velkým zájmem, stejně neměli byste usínat na vavřínech a zapomínat na to, jak podpořit vývoj a zdokonalování vašeho podniku, vždycky totiž může dojit k nečekaným změnám, a proto měli bychom být neustále v střehu. V momentě, když vaše pozornost už tak moc na provoz našeho podniku není namířena, hrozí riziko, že něco propasete, a v nejhorším případě, muže vás to donutit i k zavření vaši restauraci, budete zklamaní, a konkurence hned využije vašich slabších období. Pokud se chcete tomu vyhnout, a určitě byste chtěli, tak neměli byste odmítat moderního řešení, kde se jedná o novou technologii, a o které vaše konkurence zajímá se už od dávná. Možná to nevíte, ale ta konkurence už takové POS poklady u sebe má, a proto vám stejně nebude zbývat nic jiného, než si stejné zařízení pořídit - www.gastrosystemy.cz.

Co je to POS?

Než nadefinujeme co je to POS, je vhodné zmínit se o struktuře zařízení POS, které se dělí a dvě skupiny. První z nich je skupina „měkká“ druhá „tvrdá“. Správný přistup mohl by vypadat tak, že nejdříve se seznámíte s tím, co ty dvě skupiny obnáší, a teprve pak se rozhodněte na to nejlepší řešení. Než si něco vyberete, zanalyzujte klady a zápory každé z nich, jejích vlastností a účel. Už víte, co znamená POS, a popis tomu věnovaný obsahuje jistě názvy a typy nástroji, kterými POS disponuje a používá. Jsou tam vyjmenované i konkrétní zařízení, mezi kterými budou třeba rozmanité nástroje sloužící k reklamové části POS systému. Budou to na přiklad wobbley, reklamy pohyblivé, které můžeme upevnit k dolní hraně pultu či k polici, a které budou promítat pro daný den nejvhodnější textovou zprávu o akcích, či doporučeném jídle dne. Když daný den máme slevu na nějaký typ jídla, tak na tyhle obrazovce krásně promítneme tuhle informaci. Dalšími tipem jakým způsobem informovat klienty o naších produktech bude typ nástěnky, kde popíšete na příklad, odkud vaše produkty pochází, z jakého zemědělství potraviny, jaké máte k tomu certifikáty, apod. A co je důležité, pro toho náročnějšího klienta budou tyhle informace velmi přínosné a zajímavé.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz